Kde mám koláček?

23. 09. 2014 10:26:16
Tak zase budou volby. Ty menší, tedy s menším popraskem. Přitom pro nás ty důležitější.

Protože pro každého z nás jsou ty komunální podstatně důležitější. Ty ovlivní konkrétní věci kolem nás a ty dokážou následně katapultovat ty správně zvolené lidi výš, do velké politiky. Bohužel v současnosti je to od korýtek ke korytům. Po pětadvaceti letech je člověk demoralizován a nic už nečeká. Nic pozitivního. Tak si hledí aspoň vybrat z té komedie něco pro zasmání.

Při některých předchozích volbách u nás zazvonil zvonek. Kouknu ven, stojí tam panák v nóbl kabátě, pivas vystrkuje a prý, že by se mnou chtěl mluvit. Ještě neprudilo tolik podomních prodejců, tak jsem šel. Jen tak v teplákách, jak už člověk doma bývá. Za bařtipánem stojí holčina v kroji (u nás v kroji, no potěš koště) a v rukách mísu koláčků. Prý. "Vemte si, já vás seznámím s naším volebním programem a vysvětlím proč volit právě mě." Než sním svatební koláček, vím všechno a je jasné, že jedině tenhle a žádnej jinej, nemůže dostat můj hlas. A jde se zvonit k sousedům.
Kdo to byl a za kterou stranu, si opravdu už nepamatuju. Ale asi to bylo úspěšné. Už nepřišel. Asi se prokoláčkoval až do sněmovny. Tak už na mě nemá čas.


Čekám jestli přijde někdo letos. Chtěl bych aby mi slíbil, že mi v zimě odklidí sníh před barákem. Tedy ne slíbil, ale opravdu zařídil. Abych se nebál vylézt ven, že si zlomím nohu. Abych mohl jít vydělávat a odvádět daně, ze kterých se dnešní samospráva místo úklidu nechá pojistit. Ty si, člověče, třeba zlom vaz. Ona to pojišťovna pozůstalým nahradí.
Jenže já chci bezpečně chodit po ulici.
A taky bych chtěl, aby mi vyvezli odpad každý týden. Vím, že si dovoluji moc, ale když ono to v těch vedrech v létě opravdu za dva týdny docela smrdí. A ti červi. Pak musím odpadky vynášet já, žena toho zneužívá. To, že mi z příkazu unie zavedli místo toho v liché týdny bioodpad, je chvályhodné. Splnili číslo. Já sice žádný bioodpad neprodukuju, protože jako normální hospodář odjakživa co jde kompostuju. Ale to je můj problém, co je s tím otravuju, že.

Budu realista. Jsou to moc vysoké nároky. Tak pro začátek - kde mám ten koláček?

Autor: Pavel Markel | úterý 23.9.2014 10:26 | karma článku: 8.34 | přečteno: 363x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 11.81 | Přečteno: 214 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.82 | Přečteno: 362 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 100 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 567 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 741
Čekatel, tedy čekatel na důchod. Asi věčný čekatel, vzhledem k vývoji situace. Tak bych to čekání občas rád vyplnil několika řádky. A když už něco vypotím, tak se podělím. Přijďte pobejt.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...